- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Już jutro 10 marca o godzinie 11.00 rozpoczyna się konkurs na najbardziej oryginalną laleczkę projektu UNICEF – Wszystkie Kolory Świata. Naszą szkołę reprezentować będzie laleczka o imieniu Mateusz, która zebrała najwięcej Waszych głosów.😄
W czasie trwania konkursu, użytkownicy, którzy będą chcieli oddać głos na wybrane zdjęcie laleczki muszą wejść na stronę konkursową, wybrać konkretne zdjęcie i oddać na nie głos, logując się na swoje konto na Facebooku. Każdy użytkownik może oddać tylko jeden głos na wybraną laleczkę ze swojego konta. Oddanie głosu odbywa się poprzez kliknięcie oznaczonego miejsca do oddania głosu pod zdjęciem. Głos można oddać tylko po powiększeniu wybranego zdjęcia laleczki.
Konkurs wygrywa laleczka, która zdobędzie najwięcej głosów.😄
Link do strony konkursowej: https://wszystkiekoloryswiata.unicef.pl/
Czytaj więcej: Konkurs na najbardziej oryginalną laleczkę projektu UNICEF
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Serdecznie zachęcamy do oddawania głosów na prace z SP 11. Uczniowie: Maksymilian Wolniewicz (klasa Vd), Kornelia Maruszak (klasa VIIc) oraz Julia Nosarzewska (klasa VIIIc) przygotowali filmiki dotyczące ich pomysłów na EKO działania.
Aby zagłosować wystarczy:
- Zalogować się do swojego konta Google
- Wejść w link filmiku:
https://youtu.be/dQY06NEvx3k - Maks
https://youtu.be/YydEb0lY0hU - Kornelia
https://youtu.be/ZFQfshcdfOE - Julia - Kliknąć kciuk w górę
Filmik z największą liczbą głosów otrzyma Nagrodę Internautów. Głosowanie trwa do 22 marca.
Dziękujemy za każdy oddany głos 😀
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
SUPER PRYMUS
Gabriela Zając kl. 5.b
LISTA PRYMUSÓW
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Ostatnie tygodnie na języku angielskim spędziliśmy nad przygotowaniem projektu MY TOWN – wykonanie makiety prezentującej miasto. Na projekcie znaleźć się miały: podpisane budynki i miejsca, ulice oraz opis dojścia z punktu A do punktu B. Dzięki precyzyjnym kryteriom sukcesu podawanym w ramach pracy elementami oceniania kształtującego 👍 wszyscy wiedzieliśmy co trzeba zrobić i za co będziemy oceniani.
Prace zaczęliśmy od przypomnienia nazw wszystkich miejsc w mieście 🏦🏨🎪🎭🚃oraz omówienia zwrotów potrzebnych do wskazywania drogi 🌏. Następnie, zabraliśmy się do roboty! Kartony, taśmy dwustronne, farby, kleje i nożyce poszły w ruch, aby finalnie powstało kilkanaście przepięknych makiet, które można podziwiać a gabinecie 4. D!
Pozdrawiamy
Magda Szyk-Wojtkiewicz oraz klasy 5. A i B