Konkurs na najpiękniejszy Kalendarz Adwentowy – Adventskalender
- Szczegóły
- Kategoria: Konkursy
Jak co roku ogłaszamy Konkurs na najpiękniejszy Kalendarz Adwentowy – Adventskalender. W wykonaniu takiego kalendarza ogranicza Was tylko własna wyobraźnia oraz zdolności manualne. Czekamy na Wasze piękne prace do 29.11.2024 r. Prace proszę przynosić do 203C, podpisane ołówkiem.
🧡 🎃 PUMPKIN DAY 🎃 🧡
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Ostatnie dni października upłynęły w JEDENASTCE pod znakiem koloru pomarańczowego i różnych jego odcieni. Wszystko za sprawą coroczną imprezą pod nazwą PUMPKIN DAY 👌🎃🧡
Zaczęło się od kreatywnych przebrań naszych uczniów, którzy wprowadzili nas w klimat jesienny 🍁🍂 Oprócz siebie, przystroili również swoje gabinety - zachęcamy do podziwiania pięknych dyniowych sal szkolnych na zdjęciach. W poniedziałek 29 października natomiast, uczniowie SP 11 i studenci Akademii Nauk Stosowanych, którzy odbywają w naszej szkole praktykę studencką, zaprosili do wspólnej zabawy przy zadaniach o tematyce dyniowej. Za wykonanie zadań uczestnicy zabawy otrzymali słodkie upominki. Jak co roku, impreza się mega udała!
Podczas lekcji też królowały dynie - w pracach plastycznych, kartach pracy, zadaniach interaktywnych czy grach edukacyjnych. Nawet na matematyce 🧡🍂🎃
📢 Już wkrótce ogłoszenie wyników konkursu na przystrojenie uczniów danej klasy i gabinetu 👍
ZESPÓŁ ANGLISTÓW JEDENASTKI 🧡🎃
Mamy to 🥇
- Szczegóły
- Kategoria: Laureaci konkursów
Nasza szkoła najlepsza w Międzyszkolnym konkursie przyrodniczym dla klas IV "Przyroda na wesoło z elementami języka angielskiego" 🍀, który odbył się dzisiaj, 29 października 2024 r. w SP nr 16 w Elblągu. Nasza reprezentacja w składzie Karolina Natzke i Tymon Pawłowski, uczniowie klasy IV b, dzielnie walczyli o najlepsze miejsce 💪
Opiekunem naszej zwycięskiej ekipy była pani Małgorzata Adamowicz.
Kampania społeczna "Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie!"
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Uczniowie klasy VID zaangażowali się w ogólnopolską akcję społeczną, której celem jest między innymi kształtowanie postaw społecznych opartych na otwartości, tolerancji i empatii wobec osób z niepełnosprawnością wzrokową. Na godzinie wychowawczej przeczytaliśmy list Adama o tym, jak radzi sobie z nową rzeczywistością, a także zebraliśmy pomysły, jak sformułować odpowiedź.
Poza tym dyskutowaliśmy w grupach na temat tego, jak można pomóc osobom, które borykają się z takimi problemami jak Adam, a także rozważaliśmy, czy w naszej szkole dajemy wsparcie takim osobom.
To było ciekawe i pouczające doświadczenie, zwłaszcza filmiki, które pokazały, jak nieść pomoc osobom z niepełnosprawnością wzrokową w społeczeństwie.
Czytaj więcej: Kampania społeczna "Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie!"
Kodujemy 💻👌na języku angielskim 👍
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
W ostatnim tygodniu rozwijaliśmy myślenie logiczne, krytyczne i matematyczne, ćwiczyliśmy orientację przestrzenną. A to wszystko przy wsparciu nowoczesnych technologii i kształceniu kompetencji językowych. Aplikacja STORY DICE - kości opowieści umożliwia układanie prostych historyjek na podstawie wylosowanych obrazków. Było dużo frajdy, a przy okazji powstały ciekawe opowiadania. Dzięki możliwości zmiany obrazków, można dostosować temat opowiadania do poziomu uczniów. Dlatego w tym zadaniu, opowiadania tworzyli 4-klasiści - proste zdania z użyciem podstawowych konstrukcji, ale i najstarsze klasy - tu wykorzystywaliśmy czasy przeszłe i bardziej zaawansowane słownictwo.
W ramach przerwy śródlekcyjnej i relaksu, ale cały czas po angielsku, utrwalaliśmy kolory, kształty i inne słownictwo układając mozaiki wg wzoru. Narzędzie digipuzzle.net daje możliwość kodowania prostych obrazków w formie mozaik, ale i trudniejszych zadań - łamigłówek czy puzzli. Dzięki temu rozwijaliśmy koordynację wzrokowo - ruchową i odwzorowywanie podanych układów. Sztuczna inteligencja to bardzo interesujące narzędzie, które również można używać w celach edukacyjnych. Klasy 8 pracowały nad opowiadaniami pisanymi przez AI i uczyły się wykorzystywać w swoich pracach ich fragmenty. Uczniowie starali się je również edytować czy poprawiać. Oprócz tego, generowaliśmy obrazy za pomocą aplikacji sztucznej inteligencji - po wprowadzeniu instrukcji w języku angielskim. Powstały bardzo ciekawe dzieła sztuki.