Ocenianie kształtujące

Dziennik elektroniczny

Librus 

Nasza szkoła na Facebook

Kalendarz roku szkolnego

 Kalendarz roku szkolnego 
Otwórz Panel
Uczniowie w akcji

Podczas ostatnich lekcji geografii, siódmoklasiści sprawdzali się w roli nauczyciela, czyli prowadzili lekcje dla swoich kolegów i koleżanek z klasy. Podczas tego doświadczenia korzystali z elementów oceniania kształtującego, które na stałe wpisały się w lekcje geografii: celu lekcji i kryteriów sukcesu. Z zadaniem poradzili sobie śpiewająco, prezentując temat ochrony przeciwpowodziowej, ale i angażując klasę w ciekawe aktywności: quizy, praca w grupach czy grę kahoot.

Było bardzo interesująco 👌👌

Magda Szyk-Wojtkiewicz

TIKTOK naszej szkoły

Od kilku miesięcy nasza Jedenastka prężnie działa na swoim koncie english_in_sp_11 na TIK TOKU pokazując, że media społecznościowe mają także wymiar edukacyjny. Dzięki filmikom kręconym w szkole promujemy SP11 w przestrzeni online. Zachęcamy do obejrzenia ciekawego materiału, który oprócz promocji, również uczy np. języka migowego. Dzięki działaniom naszych uczennic pod opieką p. Kasi Buczko – studentki PWSZ Elbląg, która odbywa w naszej szkole praktykę nauczycielską – inni użytkownicy mogą zobaczyć jak pracujemy metodą projektu, czy ocenianiem kształtującym.

Brawa dla Zuzi, Mai, Ani, Gabi i Ali oraz innych pomocnic, a chętnych uczniów zapraszamy do współpracy i komentowania!

 https://www.tiktok.com/@english_in_sp_11

Magda Szyk-Wojtkiewicz

 

 

Kolejna OK obserwacja w ramach mijającego Tygodnia Nauczania i Uczenia się odbyła się w piątek 3 grudnia. Pani Ania – nasza okejowa Pani od Chemii - pokazała gdzie pierwiastki okejują! Mogło nie być tak kolorowo i szlachetnie, jak to z metalami, ale było - a wszystko dzięki precyzyjnym celom, kryteriom sukcesu, odwołaniu do wcześniejszej wiedzy i pełnemu zaangażowaniu i monitorowaniu każdego ucznia. My – nauczyciele – chcemy więcej lekcji otwartych na tym przedmiocie, bo możemy czerpać dobre praktyki.

 

Środa upłynęła pod znakiem debaty uczniowskiej, podczas której młodzi uczniowie, bardzo świadomi tego, jak i po co chcą się uczyć wzięli udział w spotkaniu, którego celem była rozmowa na temat oceniania kształtującego w SP 11. Spędzony wspólnie czas pozwolił na wypracowanie KODEKSU nauczania i uczenia się, który zostanie przedstawiony nauczycielom, a jego założenia wzięte pod uwagę przy planowaniu kolejnych kroków z OKejem. Po południu nauczyciele spotkali się podczas ROZMÓW O NAUCZANIU, gdzie rozważali jak na stałe wprowadzić do praktyki szkolnej pozyskiwanie IZ od ucznia i na jej podstawie modyfikować dalsze nauczanie.

425 4ea97Idea tego Święta z pewnością na stałe wpisze się w kalendarz uroczystości szkolnych. Dzięki różnorodnym działaniom skorzystać z wielu okazji do refleksji nad metodami i technikami uczenia się i nauczania miał każdy! Zaczęliśmy OK. obserwacjami, które odbyły się w poniedziałek i wtorek, a dzięki nim nauczyciele dzielili się swoim warsztatem doświadczeń, a obserwatorzy brali z lekcji coś dla siebie. Debata uczniowska i rozmowy o nauczaniu pokazały, że edukacja młodych pokoleń powinna być na stałe poddawana pogłębionej refleksji, a wyciągnięte wnioski pozwolą na doskonalenie tego procesu.

W czwartkowe popołudnie, społeczność SP 11 podsumowała działania, które miały miejsce w szkole w ubiegłych dniach, w czasie Święta Nauczania i Uczenia się. Dzień upłynął pod znakiem lekcji otwartych dla małych grup rodziców oraz wypracowania dalszych kierunków rozwoju naszej szkoły. Dzięki otwartości nauczycieli i ich chęci do modyfikowania swojego warsztatu pracy oraz uświadamiania ucznia czego i jak się uczy – powstał zbiór wskazówek do dalszej pracy. Bardzo dziękujemy Rodzicom za zaangażowanie w to wydarzenie, którzy dzięki udziałowi w lekcji i swoim przemyśleniom wspomagają nas w drodze do podnoszenia jakości pracy placówki.

 

Kolejny dzień pełen wrażeń, a to za sprawą Święta Nauczania i Uczenia się w Jedenastce. Oprócz bieżącej pracy z ocenianiem kształtującym, odbyły się kolejne OK. Obserwacje, na których to uczniowie szlifowali język angielski zgodnie z kryteriami sukcesu na lekcjach Pani Eli i Magdy. Młodsi, pod okiem Pani Asi, ćwiczyli wypowiedź ustną i literkę P. Lekcje odbyły się według okejowych scenariuszy, a zawarcie elementów oceniania kształtującego zapewniła uczniom osiągnięcie sukcesu.

Do zobaczenia jutro!

Nasza szkoła 360°

360 0421 Stitch XHC 1600x800 800x400
 

Nasza szkoła 360O

Zdjęcia 360o.

Prace naszych uczniów

prace uczniw
 

Prace naszych uczniów

Zobacz galerię prac naszych uczniów na Facebooku.