Strona startowa

Dziennik elektroniczny

Librus 

Nasza szkoła na Facebook

Kalendarz roku szkolnego

 Kalendarz roku szkolnego 
Otwórz Panel

Uczniowie na lekcjach informatyki brali udział w Europejskim Tygodniu Kodowania CodeWeek. Wykorzystaliśmy Scratcha - edukacyjny język obiektowy, stworzony do nauki programowania. Dzięki temu programowi tworzyliśmy interaktywne historie, animacje, muzykę. Programowanie odbywa się za pomocą "puzzli", które można łączyć i układać w wybranej przez siebie kolejności. W ten sposób tworzony jest kod przypisany określonemu obiektowi, który za jego pomocą wykonuje określone czynności. Obiekty mogą reagować na zdarzenia zewnętrzne. Wygląd postaci przypisanych do obiektów można wybierać z zasobnika, tworzyć lub importować z zewnątrz.

B. Sakowska

 

Nasza szkoła 360°

360 0421 Stitch XHC 1600x800 800x400
 

Nasza szkoła 360O

Zdjęcia 360o.

Prace naszych uczniów

prace uczniw
 

Prace naszych uczniów

Zobacz galerię prac naszych uczniów na Facebooku.