- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Uczniowie klasy VID zaangażowali się w ogólnopolską akcję społeczną, której celem jest między innymi kształtowanie postaw społecznych opartych na otwartości, tolerancji i empatii wobec osób z niepełnosprawnością wzrokową. Na godzinie wychowawczej przeczytaliśmy list Adama o tym, jak radzi sobie z nową rzeczywistością, a także zebraliśmy pomysły, jak sformułować odpowiedź.
Poza tym dyskutowaliśmy w grupach na temat tego, jak można pomóc osobom, które borykają się z takimi problemami jak Adam, a także rozważaliśmy, czy w naszej szkole dajemy wsparcie takim osobom.
To było ciekawe i pouczające doświadczenie, zwłaszcza filmiki, które pokazały, jak nieść pomoc osobom z niepełnosprawnością wzrokową w społeczeństwie.
Czytaj więcej: Kampania społeczna "Ja nie widzę Ciebie, Ty zobacz mnie!"
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
W ostatnim tygodniu rozwijaliśmy myślenie logiczne, krytyczne i matematyczne, ćwiczyliśmy orientację przestrzenną. A to wszystko przy wsparciu nowoczesnych technologii i kształceniu kompetencji językowych. Aplikacja STORY DICE - kości opowieści umożliwia układanie prostych historyjek na podstawie wylosowanych obrazków. Było dużo frajdy, a przy okazji powstały ciekawe opowiadania. Dzięki możliwości zmiany obrazków, można dostosować temat opowiadania do poziomu uczniów. Dlatego w tym zadaniu, opowiadania tworzyli 4-klasiści - proste zdania z użyciem podstawowych konstrukcji, ale i najstarsze klasy - tu wykorzystywaliśmy czasy przeszłe i bardziej zaawansowane słownictwo.
W ramach przerwy śródlekcyjnej i relaksu, ale cały czas po angielsku, utrwalaliśmy kolory, kształty i inne słownictwo układając mozaiki wg wzoru. Narzędzie digipuzzle.net daje możliwość kodowania prostych obrazków w formie mozaik, ale i trudniejszych zadań - łamigłówek czy puzzli. Dzięki temu rozwijaliśmy koordynację wzrokowo - ruchową i odwzorowywanie podanych układów. Sztuczna inteligencja to bardzo interesujące narzędzie, które również można używać w celach edukacyjnych. Klasy 8 pracowały nad opowiadaniami pisanymi przez AI i uczyły się wykorzystywać w swoich pracach ich fragmenty. Uczniowie starali się je również edytować czy poprawiać. Oprócz tego, generowaliśmy obrazy za pomocą aplikacji sztucznej inteligencji - po wprowadzeniu instrukcji w języku angielskim. Powstały bardzo ciekawe dzieła sztuki.
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Podczas zajęć zapoznali się z przygodami głównych bohaterów książki, a następnie wykonali różnorodne zadania, pracując w grupach. Dzięki współpracy uczniowie mieli okazję lepiej zrozumieć treść lektury oraz rozwijać swoje umiejętności pracy zespołowej
Czytaj więcej: Uczniowie klasy IIIa omówili lekturę "Dzieci z Bullerbyn"
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Dziś uczniowie klas 0-III wzięli udział w wyjątkowym święcie – Dniu Kundelka! Dzień Kundelka to coroczne, nieoficjalne święto, obchodzone w Polsce, poświęcone wszystkim psom, a szczególnie kundelkom, które nie należą do żadnej konkretnej rasy. Jest to wspaniała okazja do uczczenia różnorodności wśród psów, docenienia ich miłości, wierności i oddania, jakie ofiarowują swoim właścicielom.
Tego dnia w szkole panowała radosna i kolorowa atmosfera – dzieci przyszły ubrane w piżamy i szlafroki, a na ich twarzach pojawiły się malunki przypominające psie pyszczki. Było kolorowo i wesoło! Uczniowie poprzez zabawy i rozmowy dowiedziały się, jak ważne jest dbanie o zwierzęta i odpowiedzialna opieka nad nimi. Był to dzień pełen uśmiechów, radości i dobrej zabawy!
Dziękujemy wszystkim, którzy przyłączyli się do świętowania Dnia Kundelka!🐕🐩🐶🥰
Samorząd Uczniowski Klas 0-III 🐶🐶🐶
Czytaj więcej: Dzień Kundelka – Święto Naszych Czworonożnych Przyjaciół! 🐶🐕🐶🐩🐶
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Wybraliśmy się dziś na wspaniałe sportowe zajęcia poprowadzone przez panią Ewę Wewersowicz. Trenowaliśmy w prawdziwej sali fitness, poznaliśmy różne rodzaje sprzętu sportowego no i odbyliśmy prawdziwym trening fitness. Daliśmy z siebie wszystko!
Zajęcia odbyły się w ramach szkolnego programu profilaktyki „Nasze zdrowie w naszych rękach”