🙂FunRobot🙂 - kolejne warsztaty z programowania dla uczniów klasy I A.
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Zajęcia z robotyki to doskonałe połączenie nauki i zabawy. Dzieci krok po kroku budują robota, którego ożywiają za pomocą obrazkowego języka programowania. Dziś zadaniem dzieci było zbudować i ożywić małpkę grającą na bębenkach. 🙉😀
Czytaj więcej: 🙂FunRobot🙂 - kolejne warsztaty z programowania dla uczniów klasy I A.
Zeróweczka szkolna na warsztatach literacko-plastycznych w bibliotece Lokomotywa. 🦕🦖📖📚✂️🖍️
- Szczegóły
- Kategoria: Zeróweczka szkolna
W dniu dzisiejszym nasze najmłodsze zuchy uczestniczyły w niezwykle ciekawych zajęciach edukacyjnych. Przenieśliśmy się na chwilę do czasów prehistorycznych, do świata zamieszkanego przez dinozaury.
Dziękujemy za wspólną lekturę, zabawy, zagadki oraz aktywność twórczą. Polecamy wszystkim serdecznie serię książek o przygodach Ivara oraz innych gatunków dinozaurów autorstwa Lisy Bjarbo i Emmy Gothner. Dzieci zachwyciły się treścią opowiastki oraz ilustracjami.
Zaszczytne IV miejsce uczennic SP 11🤾♀️‼️
- Szczegóły
- Kategoria: Sport
MIMS - zawody z piłki ręcznej dziewcząt rocznik 2010 i młodsze podzielone były na dwa etapy.
W pierwszej fazie zajęłyśmy II miejsce w swojej grupie:
💥SP 11 - SP 12 - 11:0
💥SP 11 - SP 15 - 4:4
💥SP 11 - SP 21 - 5:8
W Finale najpierw zmierzyłyśmy się z SP 3-SP 11 - 12:5.
Jednak najwięcej emocji przyniósł mecz o III miejsce. Ponownie zagrałyśmy z SP 21, tym razem wyciągnęłyśmy wnioski i zremisowałyśmy 4:4. O wygranej zdecydowały karne. Minimalnie przegrałyśmy w stosunku 2:1 🙂
BRAWO TEAM👏💥
Z meczu na mecz grałyśmy coraz lepiej. Warto dodać, że w naszą szkołę reprezentowały głównie dziewczęta z rocznika 2011 i 2012 i tylko jedna zawodniczka z 2010 👍 Tym bardziej to świetny wynik!
MK WK
Zeróweczka szkolna: Ogólnopolski Projekt Edukacyjny Zabawa sztuką. "Taniec, ruch"-zadanie nr 3.🎼💃🏻🎨
- Szczegóły
- Kategoria: Zeróweczka szkolna
W trakcie dzisiejszych zajęć dzieci poznały bliżej kilka obrazów francuskiego malarza Edgara Degas. Artysta najczęściej przedstawiał baletnice, tancerki. Ruch i taniec były dla niego niekończącymi się źródłami inspiracji.
Dzieci znają również fabułę baletu pt. "Jezioro Łabędzie". Wspólnie obejrzeliśmy najciekawsze i najpiękniejsze fragmenty baletu. Dzieci urzekły kostiumy, choreografia oraz muzyka. Następnie wszyscy wykonali samodzielnie, przy użyciu papieru i farb, wielobarwne kolaże - baletnice.
4.c OK też nie jest obcy
- Szczegóły
- Kategoria: Ocenianie kształtujące
W ramach zadania edukacyjnego na języku angielskim uczniowie klasa 4. c wcielili się w role agentów nieruchomości. Uczniowie zostali podzieleni na grupy 3-osobowe. Każda grupa miała do przygotowania model lub schemat domu na sprzedaż. Kryteria stanowiły, iż każdy dom musi się obowiązkowo składać z min. 5 pokoi, garażu i ogródka. Wszystkie drużyny zdecydowały się na przygotowanie modelu. Następnym krokiem było przygotowanie opisu domu. W tym celu uczniowie wykorzystali wiadomości i umiejętności, jakie doskonalili przez ostatni miesiąc na zajęciach. Na koniec uczniowie zaprezentowali efekty swojej pracy.