Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w bibliotece SP nr 11
- Szczegóły
- Kategoria: Biblioteka szkolna
W październiku 2016r. nauczyciele bibliotekarze złożyli wniosek o udzielenie wsparcia finansowego na zakup książek do biblioteki szkolnej. Wniosek ten zostały złożony w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa i pozytywnie zaakceptowany.
Obok zakupu książek zaplanowano szereg inicjatyw promujących czytelnictwo w szkole, wiele działań wskazujących na współdziałanie szkoły w środowisku lokalnym, w tym z biblioteką publiczną i pedagogiczną.
Ogółem zakupiono 904 nowości na łączną kwotę 15 000 zł. Są to lektury, książki popularnonaukowe (np. o kotach, psach, origami itp.), bajeczki i wierszyki dla najmłodszych, książki młodzieżowe (w tym fantastyka, przygoda, powieści obyczajowe).
Już w grudniu wszystkie nowości będzie można wypożyczyć (zaraz po zakończonym skontrum). Każda książka jest opatrzona specjalnym ekslibrisem.
Czytaj więcej: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w bibliotece SP nr 11
Akademia Młodego Chemika kl 1b
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Nowa tablica multimedialna w gabinecie 5 C w użyciu
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Interaktywna gra planszowa dzięki której powtarzamy treści dotyczące Polski oraz innych krajów europejskich.
Czytaj więcej: Nowa tablica multimedialna w gabinecie 5 C w użyciu
Spotkanie z iluzjonistą w świetlicy szkolnej
- Szczegóły
- Kategoria: Świetlica
Dzieci w młodszym wieku szkolnym bardzo chętnie przenoszą się w świat baśni, czarów i magii. Taką właśnie okazję miały dzieci podczas wizyty w świetlicy szkolnej - iluzjonisty.
Zabawa w czarowanie bardzo wszystkim się podobała, szczególnie, gdy samemu można było pełnić choć przez chwilę rolę asystenta profesjonalnego iluzjonisty i otrzymać za to gromkie brawa.
Magik wprowadził wszystkich we wspaniały humor. Dzieci z dużym zaangażowaniem obserwowały każdy ruch iluzjonisty, aby nauczyć się przynajmniej jednej sztuczki.
Otwarta lekcja języka angielskiego
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
W czwartek 16 listopada drzwi gabinetu języka angielskiego stanęły otworem dla rodziców, dyrekcji i nauczycieli SP 11. Otóż, tego dnia, odbyła się lekcja otwarta z udziałem uczniów klasy VII C. Przy tak wyjątkowej okazji obserwatorzy mieli szansę zobaczyć jak wygląda lekcja z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych i interaktywnych oraz elementów Oceniania Kształtującego (OK). Uczniowie, choć troszkę stremowani, chętnie pracowali świetnie się przy tym bawiąc.
Tematem lekcji były czasy teraźniejsze. Przed lekcją określone zostały jej cele i kryteria sukcesu, a uczniowie w toku zajęć monitorowali ich realizację i stopień opanowania danej umiejętności czy porcji wiedzy. Podczas lekcji uczniowie korzystali z interaktywnych ćwiczeń aplikacji Learningapps.org oraz grali w quiz gramatyczny Kahoot! Kolejnymi elementami OK wykorzystanymi w trakcie zajęć były ocena koleżeńska napisanych o sobie zdań czy podsumowanie lekcji za pomocą niedokończonych zdań (np. Na dzisiejszej lekcji nauczyłem się, że … , Zrozumiałem …).