- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Dzięki porozumieniu pomiędzy Akademią Nauk Stosowanych w Elblągu, a Szkołą Podstawową nr 11 im. Kornela Makuszyńskiego, studenci II i III roku filologii angielskiej odbywają praktyki zawodowe przyglądając się pracy nauczycieli Jedenastki i budując swój warsztat pracy.
Grupa 12 studentów przez cały rok szkolny, pod okiem p. Magdy Szyk-Wojtkiewicz, obserwuje i omawia lekcje prowadzone w nowoczesnej pracowni językowej i próbuje swoich sił w praktyce. Dzięki temu, uczniowie mieli okazję uczestniczyć w ciekawych lekcjach, a młodzi adepci zawodu nauczyciela nabywają doświadczenia tak potrzebnego im w przyszłości. Ponadto, studenci ANS chętnie angażują się w dodatkowe działania, takie jak Dzień Dyni, podczas którego prowadzili stoiska z zadaniami dla uczniów naszej szkoły.
Co więcej, studentki III roku filologii angielskiej odbyły we wrześniu praktykę nauczycielską, aby następnie realizować projekty, w których z dużym zaangażowaniem i kreatywnością udział wzięli uczniowie Jedenastki. Projekt "Fashion Show" miał na celu przedstawienie sławnych postaci krajów anglojęzycznych takich jak np. Królowa Elżbieta II czy Adele. Natomiast projekt "Young Wordsmiths: Crafting Poetry and Stories" skupiał się na rozwijaniu umiejętności pisania krótkich wypowiedzi oraz poezji. Opiekunami praktyk były nauczycielki języka angielskiego: Alicja Stefanowicz i Magdalena Szyk-Wojtkiewicz.
Współpraca szkoły z uczelnią zaowocuje dobrze przygotowaną kadrą pedagogiczną w przyszłości, a dzięki praktycznemu wymiarowi tych działań, młodzi nauczyciele odważnie i kompetentnie staną się w przyszłości edukatorami dzieci i młodzieży.
Magda Szyk-Wojtkiewicz
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
W czwartek pięcioro naszych uczniów: Szymon Czarnota, Nermine El Kharssani, Olivier Pietras, Julia Sukow i Lena Zipser przystąpiło do wojewódzkich już zmagań w Konkursie z Języka Polskiego organizowanym przez Warminsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie. Bądźmy dobrej myśli, czekając na wyniki. Jednak warto zauważyć, że bez względu na końcowy efekt, nasi uczniowie już wiele osiągnęli👏👏👏.
Życzymy dalszych sukcesów ❣️
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Klasa V D poddała ostatnio refleksji relacje, jakie panują w grupie rówieśniczej 🧡 Dzięki warsztatom Pani Pedagog Małgosi Karbowskiej, dowiedzieliśmy się trochę więcej na temat emocji jakie towarzyszą nam podczas pozytywnych i negatywnych przekazów ze strony rówieśników 🗣️🫂👥
Poddaliśmy też ocenie zespół klasowy i wyciągnęliśmy wnioski do dalszej pracy 👍 W zadaniu sprawdzającym nasze skupienie, a co ważniejsze pracę zespołową poradziliśmy sobie rewelacyjnie 💪 Nawet bez słów 🤭
Dziękujemy i wyczekujemy kolejnych spotkań!
KLASA V D
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Nowoczesne technologie 🎧💻są wszechobecne w dzisiejszym świecie, a najlepiej radzą sobie z nimi nasi uczniowie! Na lekcjach języka angielskiego 🇬🇧 wykorzystują technologie do uczenia się wykonując interaktywne zadania, rozwiązując QUIZY czy oglądając animacje gramatyczne. Ostatnio jednak, uczniowie klasy IVB postanowili pójść o krok dalej i spróbować swoich sił w tworzeniu zadań online dla swoich kolegów i koleżanek z grupy 💪
Kilkoro z nich przygotowało QUIZY w aplikacji Kahoot! i poprowadziło fragment lekcji wcielając się w rolę nauczyciela - Och! jaki ten fotel nauczycielski był wygodny! Świetnie poradzili sobie z tym zadaniem i brawo dla nich, za własną inicjatywę oraz motywację do dodatkowej pracy 👏👏👏
Magda Szyk-Wojtkiewicz
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Dnia 18 stycznia 2024 r. osiemnaścioro uczniów klas 4-8 wzięło udział w quizie wiedzy o mokradłach.
Światowy Dzień Mokradeł przypada 2 lutego. Dlaczego mokradła i trzęsawiska są dla nas ważne?
Około 14 proc. Polski zajmują mokradła i tereny podmokłe. Mokradła są niezwykle istotne dla całej przyrody i ludzi. To cenne rezerwuary wody, ostoje dla zwierzy, a także magazyny dwutlenku węgla, w obliczu zmian klimatycznych.
W konkursie bezkonkurencyjni okazali się uczniowie klasy 7.c: Łucja, Hubert i Gabrysia.
Gratulujemy wszystkim uczestnikom, jesteśmy dumni, że pozostali uczniowie mając również 100% poprawności odpowiedzi przegrali jedynie z czasem.