- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Dziś klasa Ia na zajęciach ,,Eksperymenty": ciekły, stały, gazowy. Każdy uczeń wykonał samodzielnie doświadczenie o cieczy nienewtonowskiej. Wszystko było bardzo interesujące i ciekawe.
Chcemy więcej☺
Czytaj więcej: Klasa Ia na ,,Eksperymentach" uczyła się o stanach skupienia.
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Klasa IIc - zajęcia integracyjne z rodzicami w ramach Ogólnopolskiego Programu „Matematyka z klasą”. Na zajęciach uczniowie i rodzice mieli możliwość poznania różnorodnych ćwiczeń, które wspomagają koncentrację uwagi. Gimnastykowali swoje ciało, jak również umysł. Nauczyli się sposobów usprawniających proces myślenia i zapamiętywania. Poznali ćwiczenia, które wykonywane systematycznie pomagają przezwyciężyć trudności w nauce, poprawiają orientację przestrzenną, koncentrację, spostrzegawczość oraz wpływają na zwiększenie efektywności i tempa uczenia się.
Gratuluję Dzieciom i Rodzicom aktywnego udziału w zajęciach i zachęcam do wykonywania ćwiczeń w domu
Agata Pałat
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
Uczniowie klasy czwartej sportowej podczas godziny wychowawczej poznawali się wzajemnie oraz opracowywali klasowe zasady współdziałania.
Lekcja rozpoczęła się od zadania plastycznego. Otóż Pani poprosiła o zajęcie miejsca w czteroosobowych grupach i tam rysowaliśmy rysunki, potem następowała wymiana i dokańczanie rysunku kolegi czy koleżanki. Szybko przekonaliśmy się, że jeśli każdy dodał na rysunku coś od siebie rysunek był ciekawszy, a przede wszystkim stworzony wspólnie.
Następnie rozmawialiśmy o życiu klasowym na co dzień i wskazywaliśmy co lubimy a czego nie w relacjach z innymi. Dzięki spisaniu tego na papier, powstał kodeks klasowy i każdy podpisał się pod zasadami akceptując je i przyjmując do wiadomości. Kodeks zawisł w uroczystym miejscu w klasie i każdy będzie mógł przypomnieć sobie jego treść w każdej chwili :-)
Pozdrawiamy,
Uczniowie klasy 4 sportowej i p. Magda
- Szczegóły
- Kategoria: Strona startowa
W ramach tygodnia owocowo-warzywnego uczniowie uczęszczający na świetlicę szkolna wykonali oraz degustowali koktajle mleczno-owocowe, bawili się w zabawy mające w temacie przewodnim nazwy różnorodnych warzyw i owoców. Rozwiązywaliśmy wspólnie kalambury, krzyżówki, quizy i zagadki. Rozmawialiśmy o zasadach zdrowego odżywiania. Zrobiliśmy metoda kolażu prace plastyczna pt: "To co dobre i niezdrowe dla naszych zębów". Najlepiej uczymy się przecież poprzez zabawę 😀✌💪🍅🍇🍎🍓🍒🍉🍐🍌🍊🍋 Jedzmy zatem jak najwięcej warzyw i owoców bogatych w witaminy. Na zdrowie!😊 Do zobaczenia!