Zeróweczka szkolna

Dziennik elektroniczny

Librus 

Nasza szkoła na Facebook

Kalendarz roku szkolnego

 Kalendarz roku szkolnego 
Otwórz Panel

 

Zobacz nas na Facebooku: #ZeróweczkaSzkolnaSP11

Dziś na zajęciach rozmawialiśmy o naszych ulubionych programach telewizyjnych oraz zastanawialiśmy się czym jest wyobraźnia. Pracowaliśmy w grupach. Następnie uczestniczyliśmy w Festynie Służb Mundurowych. Było bardzo fajnie. Następnie uczestniczyliśmy w Festynie Służb Mundurowych. Było bardzo fajnie.

Dziś przedpołudniem dzieci z zerówki uczestniczyły w zajęciach organizowanych przez osiedlową bibliotekę. Tematem przewodnim zajęć były emocje. Zajęcia rozpoczęliśmy od tych dobrych, pozytywnych emocji, ale nie zapomnieliśmy również o smutku, złości, strachu. Szukaliśmy czarodziejskiej metody na uporanie się z negatywnymi emocjami. Zgodnie stwierdziliśmy, że najlepiej czujemy się, gdy jesteśmy radośni i pełni szczęścia. Później dzieci usiadły przy stolikach i każdy wykonał swojego stworka z przeżywanymi emocjami.

Robiliśmy nasze pingwinki z butelki plastikowej.

Wspólnie robiliśmy pyszną i zdrową sałatkę owocową. Następnie udaliśmy się do biblioteki osiedlowej na zajęcia. Tam powstały przepiękne i wesołe stworki oraz tęczowe słoiczki wypełnione kolorową solą, imitującą piasek. Wszystkim bardzo się podobało.

 

 

W Osadzie Mikoszewo dowiedzieliśmy się, że są rodzaje bursztynu, ile czasu trzeba poświecić na jego wyszlifowane i nadanie mu określonego kształtu. Z zapałem szukaliśmy go w piasku.
Lepiliśmy też naczynia z gliny i wybijaliśmy pamiątkowe monety.
Były też szybkie zjazdy z wielkiej zjeżdżalni .
Na koniec kiełbaska z ogniska i mycie rąk nad drewnianą umywalką😁

 W piątek 18 maja „zerówka” SP nr 11 była kolejną grupą, która wzięła udział w zajęciach z wykorzystaniem tablicy multimedialnej przygotowanych i przeprowadzonych przez p. Kasię Szczepańską.Celem zajęć było zapoznanie się z działaniem tablicy multimedialnej. Odbyło się to w 6 krokach:

1. Układanie szeregów

2. Układanie historyjek

3. Pokonywanie labiryntu

4. Wskazywanie właściwego obrazka

5. Rozpoznawanie dźwięków

6. Tańczenie Dzieci chętnie wykonywały zadania, poznawały i korzystały z różnych możliwości tablicy multimedialnej, a przy okazji świetnie się bawiły. Na koniec zajęć każdy uczestnik „otrzymał” pieczątkę podsumowującą udział w zajęciach – był to element oceniania kształtującego.

Dziękujemy p. Kasi Szczepańskiej za przygotowanie zajęć, dzieciom i opiekunom za udział i zapraszamy!

Koordynator ds. przedszkoli Maria Klimuk

Nasza szkoła 360°

360 0421 Stitch XHC 1600x800 800x400
 

Nasza szkoła 360O

Zdjęcia 360o.

Prace naszych uczniów

prace uczniw
 

Prace naszych uczniów

Zobacz galerię prac naszych uczniów na Facebooku.